تعمیرنشتی ونم سقف دیوار=09101898030

تعمیرنشتی ونم سقف دیوار=09101898030

در خانه هایی با بافت قدیمی مشکل نم و رطوبت ونشتی سقف بیش تر از بقیه ساختمان ها می باشند ولذا نیاز به تعویض وترمیم لوله ها وعایق بندی سرویس بهداشتی وبازبینی لوله های فاضلاب میباشدوهمچنین قیروگونی قدیمی از بین رفته و دیگر نمی توانند عایقی خوبی برای سقف باشند و باعث ایجاد نم می شوند. زمانی که در سقف محل زندگی و یا کار خود نم و یا لکه های کوچکی را دیدید نباید از آن بگذرید زیرا نشان دهنده بروز مشکلی بزرگ تر می باشد و باید هر چه زودتر آن را برطرف نمایید. در ادامه راه های مقابله با نم ونشتی ورطوبت دیواروسقف راخواهیم گفت با ما همراه باشید..

راه های مقابله نشتی سقف

راه های مقابله نشتی سقف

می توانیم با انجام مواردی جلوی نشت نم به سقف را بگیریم. هر چقدر بنای شما دارای مواد به کار رفته بهتری باشد عمر آن نیز بیش تر شده و می تواند دیرتر دچار مشکلات گردد.

عایق بندی سقف خانه

در هنگام ساخت منزل باید حتماً از عایق بندی درستی استفاده گردد که یک نمونه از آن ها ایزوگام می باشد. مخصوصاً در صورتی که مقدار بارندگی ها زیادتر است و هوا دارای رطوبت بالاتری می باشد این عایق بندی ها اهمیت موضوع را بیش تر خواهند کرد.

شیبدار ساختن سقف منازل در معرض رطوبت

همانطور که می دانید در منطقه های شمالی ایران بارندگی ها بسیار زیاد بوده و ساعت ها و روزها طول خواهد کشید. در این شهرها در صورتی که سقف به صورت معمولی باشد آب بر روی سقف باقی مانده و به مرور زمان به سقف نفوذ کرده و شما باید جلوی این موضوع را گرفته و برای رفع آن تلاش نمایید. پس بهتر است که حتماً سقف آن شیب دار ساخته شود.

استفاده از مصالح خوب در سقف منزل

از مهم ترین مواردی که در ساخت منازل باید دقت گردد استفاده از مصالح عالی برای این کار می باشد. زیرا در صورتی هم که سقف خانه عایقی خوبی داشته باشد باز هم در صورتی که نوع مصالح خوب استفاده نشود به مرور زمان به مشکل خواهید خورد و با کوچک ترین آبی سقف نم دار می شود.

جهت تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی با دستگاه ……شماره همراه 09101898030..سیاح

ترازبندی سقف شیب دار

ساختمان هایی با سقف صاف و بدون شیب باید حتماً تراز شوند زیرا در صورتی که در بخشی از سقف آب به صورت راکد باقی بماند حتماً نم خواهد داد. در زمان تراز کردن هم باید از وجود فراز و نشیب ها بر روی سقف اطمینان حاصل نمایید.

استفاده از تهویه

یکی از راه های مقابله نشتی سقف استفاده از یک یا دو فن در سرویس های بهداشتی و یا آشپزخانه می باشد تا با کمک آن ها فضای منزل عوض گردد. اگر هم جایی هستید که دسترسی به فن یا تهویه بالا ندارید می توانید در روز چندین ساعت پنجره منزل را باز گذاشته تا هوا تغییر نماید.

نشستن فرش در پشت بام منازل

به هیچ وجه نباید فرش و یا لباس ها را بر روی سقف بشورید زیرا مقدار آبی که روی سقف جمع می شود می تواند از طریق پشت بام به سقف نفوذ کرده و باعث مشکلات عدیده ای گردد.

نساختن گلخانه روی پشت بام

گاهی اوقات افراد بر روی سقف خود گلخانه هایی را ایجاد می کنند که به دلیل مقاوم نبودن کف ساختمان ها آب بر روی سقف جمع شده و باعث رطوبت و نم به مرور زمان خواهد شد.

راه های مقابله نشتی سقف

جهت تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی با دستگاه شماره همراه 09125014907 سیاح تماس بگیرید


نم سقف ساختمان از چه راه هایی ایجاد می گردد؟

رطوبت و یا نم در سقف ابتدا با لکه های زرد خود را نشان می دهد و در صورتی که جلوی آن گرفته نشود می تواند به مرور زمان سیاه شده و یا دارای کپک و قارچ گردد. اگر باز هم جلوی آن گرفته نشود می تواند باعث ریزش سقف شود که هزینه زیادی را به افراد تحمیل نماید. در ادامه راه هایی که باعث ایجاد نم و روش های رفع آن را عنوان خواهیم نمود.

نشتی لوله آب

نم دادن سقف پس از ترکیدگی لوله آب

یکی از مشکلات در ساختمان های قدیمی ترکیدن لوله در ساختمان ها می باشد که می تواند نشت به سقف را به همراه داشته باشد. در صورتی که ساختمان شما به صورت آپارتمان باشد این موضوع شدیدتر خود را نشان می دهد و باعث می شود که رطوبت و نشت آن را به دیوارها و یا سقف همسایگان را هم باعث گردد. در ابتدا می توانید لکه های کوچک زرد را ببینید که به مرور بزرگ تر شده و باعث بوی رطوبت و نم می گردد. در صورتی که در مرحله اول جلوی این موارد گرفته نشود می تواند باعث پیش آمدن موارد بزرگ تر شود.

نم دادن سقف پس از بارش باران

در فصل هایی که بارندگی بیش تر می باشد می توانید علت نم را وجود آب باران بدانید. آب باران در هر سوراخی می تواند وارد ساختمان شما شود و باعث رطوبت گردد. همچنین تجمع آن بر روی سقف می تواند به مرور خسارت های زیادی را به ساختمان وارد نماید. جهت جلوگیری از این مشکل می توانید مسیرهای خروج آب را از روی سقف بررسی کرده و اجاره ندهید که آب در یک مکان جمع شود.

نم دادن به سقف پس از ایراد در عایق
یکی از دلایل ایجاد نم و نفوذ رطوبت در طبقات بالایی ساختمان ها خرابی در ایزوگام های پشت بام می باشد. در طبقات آخری در ساختمان ها وجود لکه های زرد در سقف می تواند نشان دهنده زمان عوض کردن پشت بام باشد. در صورتی که در طبقات پایین تر باشید دلیل نم را می تواند مشکل در عایق لوله ها در بخش هایی مانند سرویس های بهداشتی، آشپزخانه و .. باشد.

نم دادن به سقف پس از ایراد در لوله کشی
دلیل های نشتی و نم به واحدهای پایین در ساختمان ها می توانند به دلیل وجود ظرفشویی، لباس شویی، لوله های فاضلاب حمام، روشویی و … اتفاق بیافتد. در صورتی که در سقف آشپزخانه و یا سرویس های بهداشتی لکه های زردی را مشاهده می کنید می توانید به مشکل در لوله های تاسیسات شک کنید. باید در این زمان با کمک تیم تعمیراتی می توانید محل نشت دقیق را مشخص کرده و اجازه ندهید بیش تر از قبل آب به ابن مکان ها نفوذ نماید

علت نم دادن سقف ترکیدن لوله، مشکلات لوله، خرابی عایق ساختمان و موارد دیگر باشد می توانید به گروه تخصصی آچار اطمینان کرده و از تیم متبحر و آموزش دیده و با تجربه چندین ساله کمک بخواهید.


مراحل رفع نم و نشتی در سقف ساختمان=09125014907

1) پیدا نمودن محل نشتی و تعمیر آن

در مرحله اول ابتدا باید مکان نشتی و ترکیدگی لوله رطوبت داده شده را پیدا نمایید. متخصصان آچار این کار را با دستگاه انجام داده و مکان نم را تشخیص خواهند داد. بیش تر موارد مربوط به خراب شدن لوله های آب است که در زیر سقف رد شده اند و باعث نم می شوند. قبل از هر چیزی پیدا کردن علت نم مهم است و آن را برطرف نمایید زیرا در صورتی که شکاف را ترمیم کنید ولی نم ساختمان رفع نشده باشد این مشکل با شدت بیش تری خود را نمایان خواهد نمود.

2) رفع نمودن لکه ها ایجاد شده بر اثر رطوبت

در مرحله دوم واجب است که پس از برطرف کردن مشکل بتوانید لکه هایی ایجاد شده که به رنگ های مختلف خود را نمایان می کند را برطرف نماید. این نکته را دقت نمایید که در صورتی که مصالح خیس است نباید ترمیمی انجام شود زیرا این کار می تواند کپک و رطوبت را بیش تر از قبل در محل نگه دارد. برای انجام و رفع لکه باید بخش نم دار ساختمان را خراب کنید تا بخش خشک سقف را ببینید. می توانید با کمک از وسایل گرمایشی و یا باز گذاشتن پنجره این مکان را کامل خشک نمایید و پس از خشک شدن سقف را بسازید.

3) ترمیم کردن سقف

زمانی که سقف خشک شد باید برای ترمیم از مصالح مقاوم استفاده نمایید که جنس خوبی دارند و عایق بسیار خوبی جهت نفوذ هر گونه آب و نم به ساختمان بشوند.

4) عایق کردن سقف

اگر نم در سقف ساختمان بر اثر وارد شدن آب از بخش بیرونی و یا بارندگی باشد باید عایق بندی را انجام نمایید و سپس به ترمیم آن بپردازید. حتماً تمام بخش ها را عایق نمایید چون این امکان وجود دارد که تمام بخش ها دچار نشتی بشوند.

نشتی آب از سقف

نتیجه گیری :

همیشه نشتی و نم در سقف آپارتمان ها از مواردی است که برای افراد دردسرهای زیادی را در ساختمان ایجاد می نماید. نشتی در سقف منازل و یا محل کار افراد باعث بروز لکه های زشت و یا بدرنگی خواهند شد که منظره بدی را نشان می دهند. همچنین خساراتی که بعد از آن ایجاد می گردد هزینه های زیادی را متحمل می نماید. راه های مقابله نشتی سقف موقت می باشد و برای حل این مشکل باید از متخصصین این امر استفاده کنید تا بتوانید مشکل را به صورت اصولی برطرف نمایید. گروه ” آچار” با تیمی متبحر می توانند در اسرع وقت برای جهت تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی با دستگاه اقدام نمایند. کافیست جهت اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید تا تعمیرکاران آچار در اسرع وقت جهت انجام کار در محل شما حاضر شوند.

تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب در اسرع وقت به کمک شما بیایند و مشکل شما را برطرف نمایند.شماره همراه 09125014907 سیاح

می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید:

تعمیر لوله فاضلاب با کمترین تخریب 09125014907

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *